Biliyorsunuz yapmayı en sevdiğim haberlerden biri de tasarımcı-marka iş birlikleri. Bir çok güzel örneğini gördüğümüz bu iş birlikleri sayesinde tasarımcıların kendi çizgilerin yansıtan ürünlere çok daha uygun fiyatlarla ulaşabilmek çok çekici geliyor.
Geçenlerde şu yazımda sizlere haberini vermiş olduğum Altuzarra for J. Crew koleksiyonundan ilk görüntüler ortaya çıktı ve bu kadar büyük bir hayal kırıklığı yaşayamazdım. İki taraftan biri bu işbirliği konseptini tamamen yanlış anlamış sanırım. En saçma ve tasarımcının çizgisiyle hiç ilgisi olmayan hatta sezonun trendlerine bile göz kırpamayan birkaç parçayı bir araya getirip "Altuzarra" etiketi basarak, normalin üzerinde fiyata satarak bu işi kıvıracaklarını sanmışlar.
Modeller sıkıcı, kumaşlar içler acısı... Masa örtüsü gibi desenleri ve hiç bir Altuzarra dokunuşu taşımayan parçalarıyla felaket bir kapsül koleksiyon olmuş. Ben Altuzarra'nın yerinde olsam ismimi kirletmemek için bu işin altına imzamı atmazdım.
Bu parçaları kenar mahalle butiğinden de alabilirsiniz, herhangi bir high street markasından da... Hatta pazarda bile bulabilirsiniz. Neden J. Crew'un normal fiyat aralığının da üzerinde bir ücret ödeyerek almak isteyin ki? Kendilerine önerim Mary Katrantzou'nun Topshop için yaptığı ya da Marni'nin H&M koleksiyonuna bir kez daha bakıp, kapsül koleksiyon nasıl olur anlamaları.
3 yorum:
Üstüne para verseler giymem denir ya o cinsten :)
bu arada takip etmekten zevk aldığım bir blogun var.:)ayrıca banada beklerim ;)
http://nzlgrck.blogspot.com/
görüşmek üzere...
Eğer satılırlarsa basit ve çirkinlerin marka sayesinde satıldığının tam bir kanıtı olur. İğrenç. İşbirliği sadece isim kiralama değil haberiniz ola!! Bence de Altuzarra bu işle anca ününü ismini kirletir o kadar! Bildiğin Pull and bear, h&m stayla bişi olmuş.
J crew ile alakasi yok bu koleksiyonun, hic begenmedim
http://maffionista.blogspot.com/
Yorum Gönder