6 Nisan 2012 Cuma

Biri Rihanna'yı Kendine Getirsin

İki gündür o kadar çok yerde bu dedikoduyu duydum ki umarım gerçek değildir demekten çıktı olay. "Acaba gerçek mi" diye düşünmeye başladım. Hatırlarsınız Rihanna, o sıralarda sevgilisi olan Chris Brown tarafından çok feci dövülmüştü. TMZ tarafından dünya aleme yayınlanan polis tarafından çekilmiş fotoğrafları uzun süre gündemi işgal etmişti.

Şimdi çıkan dedikodulara göre Riri, Chris Brown'la yeniden birleşiyormuş. Birincisi eğer bunu yaparsa tüm kadın sivil toplum kuruluşlarından, ailelere kadar hepsinden küfür yiyecek ve hepsi tarafından ayrı kınanacak. Açıkçası haksız da olmazlar. Çünkü rol model olarak görünen bir kadın artık Rihanna ve kendisine daha önce bu şekilde davranan bir adama geri dönmesi kabul edilemez olarak görülecek. Hiç bir kadının kabul etmemesi gereken bir şeyi Rihanna gibi bir dünya starı kabul ederse vay halimize diyorum...

4 yorum:

fazılhan dedi ki...

Bu kadar işte! Ben bir kadını, kadın yapanın seksi danslardan "S&M" diye bağırmasından değil böyle bir durum karşısında duruşundan dişiliğini ölçerim. Armani elbisenin her tarafı dekolte olunca dişi olmuyorsun direk!

Unknown dedi ki...

bu tanınan kadınların erkekleri bu denli kolay affetmesi hep alt metinde ona bile yapılıyor dönüyor kabul ediyorsa ben hayli hayli etmeliyim mi aşılıyor kesinlikle katılıyorum.

Aldatmalarda bu yüzden kabul edilir oldu ya. Ama o erkek her akşam pilav yemek istemeyebilir bla bla bla..

Kadın hep oturup önüne geleni yesin erkeğin gözü hep yan tabakta olsun :p

dur demeli:)

Sema dedi ki...

bu kadar goz onunde yasanmis bir rezaleti Rihanna gibi bir kadinin sineye cekmesi kendisini ornek alan milyonlarca genc kisin ilisikilere bakisini etkileyecektir. Ilerde kendileri de bu davranislarin her iliskide yasandigini sanip neleri kabullenecektir. O yuzden sadece kendi karaktersizligi olmasinin da otesinde sorumluluk duymasi gereken hayranlarini da dusunmeli.
Size sonuna kadar katiliyorum Didem Hanim ve bu kadar duyarli oldugunuz icin de kutluyorum.
Sevgiler
Sema

Adsız dedi ki...

bu resim rihannanın makyajsız hali olabilirmi :) belkide okadar dövmemiştir :))))