6 Ağustos 2012 Pazartesi

Sarah Jessica Parker Glee'de

Glee'nin çok feci delileri olduğunu biliyorum. Zaten çok başarılı bir dizi, ödüllere doymuyor. Neredeyse her bölümde sizi heyecanlandıracak bir yıldızı da konuk etmeleri ayrı bir güzellik oluyor.


Son haberlere göre 4. sezonun ilk bir kaç bölümünde Vogue'un baş hanım efendisi olarak Sarah Jessica Parker karşımıza çıkacakmış. Hem de kostümlerini Anna Wintour'un kendisi seçiyormuş. Anna Wintour gibi bir soğukluk abidesini Sarah Jessica Parker gibi şirinliğine alıştığımız bir oyuncunun canlandıracak olması biraz düşündürücü ama görmeden yorum yapmak doğru olmaz sanırım.

1 yorum:

fazılhan dedi ki...

Anna Wintour❤
Çok çok çok seviyorum kendilerini, idolüm diyebilirim. Glee ben izlemiyordum. Hoş bir dizi ama nasip olmadı zorlamadım. Ama 4. Sezon'u kaçırmam.