2 Mart 2012 Cuma

Deri ile Pırlantanın Birleşimi - Takika Diamond

Bu aralar tüm sokak modası bloglarında göz ardı edilemez bir trend var. Deri bileklikler. Eskinin Rocker bilekliklerinden bahsetmiyorum tabii ki, bunlar daha tarz sahibi ve tek bir kelepçe gibi değil, üst üste takılmış deri, zımba ve parıltıyı birleştiren versiyonlar.

Özellikle takılarını kaliteli ve evladiyeliklerden seçmek isteyip, Bülent Ersoy kıvamlılarını da sevmeyenler için hem modern hem de değerli taşlarla süslenmiş olan Takika Diamond markasını öneriyorum.
Son koleksiyonda mühür ve aşkı bir araya getirmişler ve gördüğünüzde asla tek bir tanesinin size yetmeyeceğini, saatinizle ve diğer takılarınızla bir arada kullanmak üzere bir kaç tanesine sahip olmak isteyeceğinizi en baştan söyleyim, sonra uyarmadı demeyin.
Otantik ve geleneksel bir öğe olan mühür, normalde çok zarif kullanılan pırlanta ve asi deriyi bir araya bu kadar güzel getirebilen başka marka varsa da ben bilmiyorum açıkçası.


Şu anda Akatlar'daki mağazasından ve www.takika.com adresinden ulaşabileceğiniz bu takılar, kolyeleriyle de tarzınıza aynı anda hem kalite hem de güncellik katacak.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

verdiğin link'den markanın ürünlerine bir göz attım da sadece deri koleksiyonu değil, bütün koleksiyonları günlük olarak da kullanılabilcek şık parçarlardan oluşuyor. paylaştığın için teşekkürler :)

Didem Antebi dedi ki...

evet nazlicim bende cok begendim zaten begenmediğim bişeyi size tavsiye etmem:)

Pelin dedi ki...

Cok güzelmiş..bu arada gigi de merhaba diyen bendim Pelin cebi:)