24 Mart 2012 Cumartesi

Genç Carrie Bradshaw

Bir şey para getirince suyunu çıkarana kadar kullanmaya bayılan Amerikan halkı, 30 yaş üzerinde ve Manhattan'da yaşayan kariyer sahibi kadınların hikayesini anlatan Sex and the City'nin başarısı üzerine, Carrie Diaries olarak, karakterlerden en baskınının dizi öncesi hikayesini anlayan bir kitap daha ortaya çıkarttılar. Candace Bushnell Sex and the City'nin öyle bir ekmeğini yedi ki Carrie Diaries'in ikincisi Summer and the City de gelince bunun yeni bir Gossip Girl furyası da olabileceğinin sinyallerini aldık.



Şimdi tabi ki de bu kitap da film oluyor ve bir çoğumuzu moda konusunda takıntılı hale getiren, Manolo Blahnik'i bize öğreten asıl Carrie Bradshaw, tanıdığımız ilk moda ikonlarından Sarah Jessica Parker'in gençliğini Anna Sophia Robb canlandıracak.
Kendisisin Carrie Bradshaw olarak ilk görüntüleri ortaya çıktı. Bir SJP değil tabi ki ama ben nötr'üm kendisine karşı. Siz ne düşünüyorsunuz?

5 yorum:

Doğanay / Tuğba dedi ki...

Carrie Günlükleri kitabı Sex and the City'den çok daha keyifliydi. Dizisini bilemeyiz ama yine kıyafetleri ve aşk hayatıyla çok konuşulacağı kesin :)

http://sundaysmileblog.blogspot.com/

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Ben çok begendım, sempatik ve şeker bir kız, tarzı da SJP nin gençliğine cok uygun bence. Sevdim :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Carrie Bradshaw, yeri doldurulamayacak bir karakter bence, SJP gençleşse ve Carrie'nin gençliğini oynamaya çalışsa bile, Sex and the City'yi mumla ararız. Carrie'nin ve arkadaşlarının orta yaşlarını ve o bunalımını sevmiyor muyduk zaten?

Unknown dedi ki...

Carrie Bradshaw-SJP o kadar kemikleşmiş bir karakter ki, ben bundan hiç etkilenmedim :)

Didem Antebi dedi ki...

Sevgili Moda Cadısı, belki de filmde o kadar kötü durmaz. Ben de emin olamadım. Tabi ki bir SJP değil bu arada, o konuda çok haklısın.