5 Temmuz 2012 Perşembe

Etnik ve Modernin Buluşma Noktası: Fenton


Dana Lorenz’in 2006’da kurduğu Fenton markası takı tasarımına getirdiği yeni solukla beni çok heyecanlandırdığı için 2012 kış koleksiyonunu sizinle paylaşmak hem de marka hakkında biraz bilgi vermek istedim.

Dana Lorenz daha önce Gucci ve Donna Karan gibi tanıdık moda evlerinde de çalışmış ve işleri kısa sürede Vogue’un dikkatini çekerek basın ve perakendecilerin gözdesi olmuş.


Fenton parçalar çok da beklenmedik şekilde bir araya gelen materyallerin ve temaların kendi içinde bir bütünlük oluşturması esasına dayanıyor. 2012 Kış koleksiyonundaki taşlar ve metallerin karışımına ayak uyduran Afrika kabilesi okları, etnik öğeler parçaların geneline hakim olan Show stopper havayı tamamlıyor.


Hem etnik, hem de sonuna kadar modern olmayı başarabilen koleksiyon kolye ağırlıklı ve kışın da en sevdiğimiz aksesuarlarımız kolyeler olduğuna göre, buttoned down loklarımız için muhteşem tamamlayıcılar olacak bu kolyelerden en az bir tane edinmeli.


Burada da asıl sorunla karşılaşıyoruz. Ben Türkiye’de herhangi bir yerde göremedim Fenton satış noktasını ama en fazla parcel forwarding sitelerinden bir tanesi yardımıyla http://fentonusa.com sitesinden alışverişlerinizi yapabilirsiniz.

1 yorum:

fazılhan dedi ki...

Evet Fenton benim de favorilerim arasında. İkinci resimdeki o karışık kolyeleri hele ♥♥♥