30 Temmuz 2012 Pazartesi

Yves Gitti Saint Laurent Kaldı

Nedense bin yıllık Yves Saint Laurent'in, Yves'i Hedi Slimane'e fazla geldi. Güzel güzel YSL diye kısalttığımız marka artık sadece SL olarak kaldı. Ya da Saint Laurent Paris olarak anılacak olan markayı SLP olarak kısaltacağız herhalde.


Kutular da artık bu şekilde görünecekmiş. Parfümlerin de mi üzerinden kaldırılıp tüm marka kimliği değişecek acaba diye düşünüyorum. Sonuçta hepimizin alıştığı ve markayı sürekli olarak gördüğü en önemli ürün parfümlerdi bence.

Not: Pazartesi Sendromuna Tatil serimiz ben tatil modundan çıkar çıkmaz her pazartesi yine sizlerle olacak. Şu anda zor şartlar altında olduğum için gerekli ilgiyi gösteremiyorum :))))

1 yorum:

fazılhan dedi ki...

Kesinlikle çok saçma ve saygısız bir hareket olarak görüyorum ben. Sonuçta ikonikleşmiş bir simge bu, koskoca geçmişi olan markanın YSL simgesi bu. Ne zoru vardı anlamadım boşuna masraf çıkacak o kadar ne için? Koskoca ikonu manasızca değiştirmek için. Benim gözümde -1 durumda şuan. Ama yine de umutluyum neyse...