19 Temmuz 2012 Perşembe

H&M Lana Del Ray'i Kaptı!

Ben de tam bu kızın ekmeğini kim yiyecek derken H&M tabi ki de beni şaşırtmadı. Lana Del Ray'in sonbahar kış kampanyalarının yüzü olacağını söyleyen H&M aşağıdaki fotoğrafı da yayınladı.


Lana Del Ray ve aşırı şişirilmiş dudakları ile ilgili çok komik bir video da paylaşmadan edemeyeceğim. Pringles viral videosu mu yoksa gerçekten iki genç Lana Del Ray ile dalga geçmek için mi yaptı emin değilim ama bağıra bağıra gülmüştüm ilk gördüğümde. Umarım siz de beğenirsiniz.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

su adreste esinle resminizi gordum, hani derler ya ciftler birbirine benzer diye, gercekten cok benzemissiniz, bayildim resminize, nazar degmesin diyorum:

http://www.ayakligazete.com.tr/galeri.asp?id=1483

fazılhan dedi ki...

Aşkım, canım benim! Lana del Rey♥