16 Şubat 2012 Perşembe

Beklenen Defile - Michael Kors F/W 2012

Herkesin heyecanla beklediği Michael Kors defilesi de gerçekleşti. Koleksiyon o kadar iyiydi ki bir anda borsada Kors hisseleri tavan yaptı. Bilirsiniz, borsa asla yanılmaz. Siz de bu sene yatırımınızı Kors'a yapın derim ben. Para olarak değilse bile kıyafet olarak.

Gelelim benim en sevdiklerime. Kışın biraz içimi ısıtacak şeyler görmeyi seviyorum sanırım. Daha önceki Vera Wang yazımda da bahsettiğim gibi incecik uçuşan kumaşlarla dolu kış defileleri bana biraz gerçekten uzak geliyor. Michael Kors koleksiyonu bu anlamda beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı. Bir de kırmızılar ve siyahların modern tasarımlarla birleşmesi ile şehirli western bir hava oluşmuş.

Bunun dışında da kışın kullanımı en kolay renklerden biri olan grilerine bayıldım. Ayrıca diz altındaki kalem etekleri de seven birisi olarak bu koleksiyon şimdiye kadarki en sevdiklerimdendi diyebilirim.

New York Moda Haftası boyunca defilelerin arasında kaybolduk ama bu koleksiyon kesinlikle unutulmazlar arasında yerini aldı.

Hiç yorum yok: