24 Şubat 2012 Cuma

Etro'da Bir Şeyler Oluyor!

Son birkaç senedir  yüzüne çok bakmadığım bir markaydı Etro. Fakat bu sene ne oldu çözemedim, taze bir kan gelmiş sanki koleksiyona. Bir çok parçayı beğendim.




 Özellikle de ipek çiçek desenli pantolon ve ipek maksi etekler beni benden aldı. Çok hoşlar, hatta ben de bir tane çiçekli pantolonlarından almayı düşünüyorum yaz için. Hem cok şık hem de yaz sıcağına karşı ideal bir savunma. Umarım Etro böyle devam eder ve Veronica Etro, sıkıcı sayılabilecek aile geçmişini güncellediği bu koleksiyonu devam ettirebilir. 



İdeal yaz markası denilebilecek Etro, desen ve renk skalasıyla insanı kendine çekmesi normal diyebilirsiniz ama basma gibi de görünebilecek tehlikeli çiçek desenlerini bu kadar güzel kullanmalarida çok basarılı bence. 

Hiç yorum yok: