13 Mart 2012 Salı

Marka İşbirliği Saçmalaması

Aslında yeni bir iş birliği değil ama görmezden gelemeyeceğim kadar çok reklamına maruz kaldığım için malesef dayanamıyorum  ve bu konuda da yazıyorum: M.A.C Viva Glam, Cindy Lauper ve Lady Gaga ile yaptığı başarılı işbirliklerinden sonra bu kez de Nicki Minaj ve -evet saçmalayan bölüm burası- Ricky Martin ile işbirliği yapıyor.

Nicki Minaj bence ürünün ruhuna, Aids farkındalığı için yaptıklarına ve tarzına çok uygun, tebrik ediyorum. Pek, Ricky Martin nedir? Sırf eşcinsel olduğunu sonunda açıkladı diye neden M.A.C'in bu kadar önemli bir ürününü sahiplenmesine izin vermişler? Adamın ne kariyeri ne de bir karizması var artık. Bir de dudak ürünü... Şeffaf filan ama hiç bir erkeğin alıp da kullanacağı bir şey değil yine de. Ki Ricky Martin ile ilişkilendirerek kadınların da almasını tehlikeye sokmuşlar.

Çok anlamsız  ve bir o kadar da başarısız bir işbirliği olduğunu düşünüyorum. Nicki'nin yanında fotoğrafta bile sırıtmış Ricky Martin.

1 yorum:

damla dedi ki...

bir marka stratejisti olarak bencede tamamen gaylere yonelik bir isbirligi. ki ricky martin artik cocuklu bir aile babasi olarak daha hip ve trendsetter mac tuketicisine ne kadar hitap eder onuda bilemedim.

ama asil soylicegim suydu: iki sene onceki lady gaga koleksiyonunda inanilmaz guzel bir seftali renkli bir lipstick vardi. ugruna kardesimle bir kac kucuk savas yasamistik. sonra aynisini yapmadilar bir daha, belki nicki minaj ona yakin bir ton secmistir diye umitlendirdim bir an..

gidip, bakmaliyim hemenn

foodistique.blogspot.com