19 Nisan 2013 Cuma

Beyonce Mrs. Carter World Tour Açılılş Kostümü


Biz Beyonce'yi sevelim, Queen B diyelim, hayran olalım, o böyle şeyler yapsın... Haksızlık resmen... Herkesin heyecanla beklediği Mrs Carter World Tour'un açılış konseri için Belgrad'da olan Beyonce konserine Julien McDonald imzali bir acayip kostümle çıktı.


Madonna'nın Jean Paul Gaultier konik sütyeni ile karşılaştırılan garip kostümü neden giydi bilinmiyor ama kendisinden konuşturmayı başardı. Beyonce olarak bu tarz bir kostüm giymeden de zaten kendisinden konuşturabileceği için bence çok anlamsız ve gereksiz olmuş ve dünya tarihinin en kötü kostümleri arasında yerini alacağına inanıyorum. Bu arada Beyonce'nin turne kostümlerini hazırlayan diğer isimler arasında Pucci'den Peter Dundas da var.

1 yorum:

fazılhan dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum! Beyonce'den beklemezdim. Benim için güzelim divaya bir eksi puan ( Emilio Puccileri ile artı puanı da kapıyor ama :) )

http://little-nerd-of-fashionworld.blogspot.com