18 Nisan 2013 Perşembe

Haute Cream

Her şeyin nişinin, tasarımının, eşsizinin, özgününün makbul olduğu günümüz dünyasında, bu özelliklerin hepsini birden barındırma ihtimali en yüksek olan markalar genelde lüks moda markaları oluyor. Zaten herhangi bir ürünü arzu nesnesi haline getirme konusundaki başarıları ve senelerdir isimlerinin arkasında biriktirdikleri bir çok sıfat bir araya gelince bu fırsatı kullanmamak ayıp diye düşünüyor, markalarının lüksünü farklı alanlarda da kullanıcılarla buluşturuyorlar. Hatırlarsanız neredeyse 1 sene boyunca Moda Tasarımcılarının el attığı otelleri incelemiştik. 



Manolo Blahnik markasının yöneticileri George Malkemus ve Tony Yurgaitis de böyle düşünüyor olacak ki 10 seneden fazla zaman önce satın alıp doğal ve son derece yüksek kaliteli süt ürünleri ürettiği Arethusa Farm  & Diary ürünlerini yarından itibaren SoHo ve Madison Avenue'da iki farklı lokasyonda satılıyor olacak. Bizi neden ilgilendirsin konusuna gelince, tasarım evlerinin daha kendi koleksiyonlarını bile üretemediği, sadece numunelerle sipariş toplamaya çalıştığı bir dünya ile koleksiyon konusunu çoktan  bitirip otel, dondurma, restoran gibi macera konularına giren tasarım dünyasını karşılaştırmak arada sırada güzel geliyor. 

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Madison'dakini gidip yarin deniyorum:)