28 Kasım 2011 Pazartesi

Gaga's Holiday Workshop - Barney's New York

Lady Gaga ile ilgili en güzel şey, onunla ilgili yapacağınız her araştırmada, bir öncekinden farklı bir sonuçla karşılaşmanız. Kadın durdurulamıyor resmen. Ne yapacağı, nereden çıkacağı, bizi nasıl şaşırtacağını tahmin edemiyorsunuz.

Barney’s New York da bu potansiyeli görmüş olacak ki kendisiyle bir iş birliği yapmış ve en cool yeni yıl hediyelerini bir arada sunduğu Gaga’s Holiday Workshop projesini hayata geçirmiş. Gaga’nın kıyafetlerini çok fazla insana sunmanın sağlığa zararlı olduğunu düşünmüş olacaklar ki birçok farklı alanda bir çok farklı ürün hazırlamışlar. 



 Aksesuarlara bayıldım. Erickson Beamon’ın kolyesine aşık oldum, GaGa yazılı yüzüğün eğlencesine hayran kaldım. Her şey olması gerektiği gibi görünüyor.


Kozmetik ürünleri ise Mother Monster’ın kendi tuvalet aynasının önünden çalınıp oraya koyulmuş gibi. NARS ruj, Gaga’nın M.A.C serisindeki Viva Glam ruj’a bensiyor ton itibariyle. Zaten benim de kişisel olarak kendisine en çok yakıştırdığım renk. Kırmızı ruj da içindeki vampiri dışarı çıkardığı zamanlara gönderme yapıyor gibi. Ama tabi ki de en süper parça takma tırnaklar olmuş. Beni öldürseniz takmam o tırnakları ama Lady Gaga’yı hatırlatacak bir şey alınacaksa onlar alınmalı.


Tüm bunların dışında da Lady Gaga’nın meşhur ettiği topuksuz çizmelerin şömine üstüne asmalık versiyonları çok şeker. Deri ceket konsepte uygun ama son derece kullanılabilir olan çok az parçadan biri olarak göze batıyor. Ama o gözlükler… Ah o gözlükler… Tam bir Gaga parçası, avangard kraliçesinin must-have gözlüğü…
Yani yeni yılda enteresan bir hediye alıp, insanları şaşırtayım derseniz, ya da özellikle Gaga fanı bir yeğeniniz filan varsa Barney’s New York’un bu muhteşem karmasına bir göz atın derim ben.

8 yorum:

Lure dedi ki...

Aksesuarlar cidden süper, hatta bazı parçalar koleksiyonluk. Kıyafetler konusunda o kadar emin değilim.

b-lure.blogspot.com

Didem Antebi dedi ki...

evet sevgili lure,bende aksesuarlara bayildim.erickson beamon'nin tüm parcalari muhtesemm bende bir tane edinmeye calısacağim ,kiyafetlerde ise sadece deri ceket bir seçenek olabilir.

azizes dedi ki...

cok sevdigim blog olan moda ve sosyete nin tavsiyesi uzerine ilgimi ceken cok guzel bir blog oldu nerdeyse her gun yeni post olmasi da cok guzel:)sevdigim butun bloglari bloglovin le takip ediyorum buyuk kolaylik sizinkini de eklemek istiyorum umarim bloglovini de eklersiniz sevgiler....

EceGüL dedi ki...

Hem bu kadar tarzı nefret edilip hemde bu kadar takip edilen başka bir insan var mıdır acaba?=)
Aksesuarlar özellikle de kolye müthiş,Lady Gaga'da hayal edemedim açıkçası..
Sevgiler..

Didem Antebi dedi ki...

sevgili azizes,cok tesekkür ederim bence hergün yeni post girmek cok önemli birşey cünkü bende takip ettiğim bloglarda yeni post görmeyince üzülüyorum:)tamam bende eklicem görüşürüz;)

Didem Antebi dedi ki...

sevgili ecegül,katiliyorum sana insan sevmese bile gene ne yapti bu deli diye bakiyor.Bu arada bence kolyeleri daha kullanilabilir ve casual yapmişlar süper olmuş:)

A to Z :) dedi ki...

Takma tırnaklar şahane, tam Gaga'lık olmuş, kolyeye de vuruldum desem yeridir, ceket de koleksiyonluk değil kullanımlık olmuş, ama deri eldivenler ve kelepçe bileziklerle fetiş trendine göz kırpmış, kesinlikle göz atmalı :)

Velev Ki Huysuzum dedi ki...

Lipstick Queen'in rujlarına ba-yı-lı-yo-rummm :D Özellikle kırmızı ruj postunu görmüşken ekleyeyim, bence en başarılı kırmızılar LQ'in kırmızıları. Müthişler, hem de organiklerdi yanılmıyorsam :)