21 Kasım 2011 Pazartesi

Gossip Girl 100. Bölüm Partisi - Blake Lively

Cipriani Wall Street, geçenlerde güzel bir event’e ev sahipliği yaptı. Artık konusundan sıkıldığımız, herkesin herksele sevgili olmasından dolayı bizim Kavak Yelleri’ne benzeyen Gossip Girl 100. Bölümünü kutladı. Biz de diziyi neden izliyorsak aynı sebeple fotoğraflara baktık: kıyafetler için.


Tam bir hayal kırıklığı yaşayan Blake Lively, Marchesa’nın 2012 Spring/Summer koleksiyonundan öyle bir elbise seçmiş ki 1920’leri geri getiren Boardwalk Empire’ın başrolünde oynasa yakışabilirdi. Ama ne yaşına ne çok güzel vücuduna, ne boyuna posuna yakıştıramadım. Ayrıca saçlarının rengi konusunda da acil eylem planı yapmalı artık, çünkü turuncu bir sarıya doğru gidiyor. 


Mesela ben olsam Blake Lively’nin yerinde, kendimi çirkin gösterebilecek bu kadar az şey varken gidip gidip onları seçmek yerine şu gördüğünüz mükemmel elbiseyle katılırdım davete. Kendi seçtiği çirkin ara boy yerine hiç değilse uzun ama göğüs dekolteli bir elbiseyle daha ağır görünürdü.





Aslında Marchesa konusunda her zaman başarılı olacağını da düşünmüş olabilir, hak veririm... Ben de 2010’da MET Costume Institute Gala’da böyle görünsem ben de her yere Marchesa giyerdim :) siz ne dersiniz, Blake’in bu halini beğendiniz mi?


9 yorum:

QueenRose dedi ki...

Merhaba Didem,
Geçen hafta Blake Lively kesinlikle bir Chanel/Louboutin kadını değil,hep Marchesa giysin demiştim hatırlarsan=)Dün akşam bu kıyafetini görünce bu sözümü düşündüm ve geri aldım,bende hiç beğenmedim..
Sevgiler..=)

Didem Antebi dedi ki...

Evet bence de kesinlikle Chanel'in o klasik tavrına uygun değil. Leighton Meester daha uygun mesela. Marchesa'nında bu koleksiyonundan en olmayacak şeyi seçmiş bencede.

Adsız dedi ki...

Yazdığın bu cümleye "Biz de diziyi neden izliyorsak aynı sebeple fotoğraflara baktık: kıyafetler için" o kadar çok güldüm ki :) Çok doğru çünkü!
Ben de bu kıyafeti görünce baya hayal kırıklığına uğradım. Stylingini kendisi yapıyormuş, keşke yapmasaymış :)

Unknown dedi ki...

valla chanel giymesin de ne giyerse giysin diyorum. :)

Didem Antebi dedi ki...

sevgili kurnazli,kesinlikle styling için birinden yardim almali hemde acilllllll:))

Didem Antebi dedi ki...

sevgili modavesosyetem,kesinlikle bir chanel kadini degil o ağirligi yok katiliyorum sana ama marchesalarda iyiydi şimdi ordada hayal kirikliği oldu:)

yesim dedi ki...

Pelincigime katılıyorum. Lütfen Chanel giymesin lütfen :-)

Burcu dedi ki...

öyle güzel bacakları olan birinin bu boy bi elbise giymesini anlayamıyorum kesinlikle çok kötü

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Yakışmış yakışmamış umrumda değil de ben Marchesa derimm başka birşey de demem. Yani tabii başka şeyler de derim:-)) ama Marchesa'ya hastayım nedense.