24 Kasım 2011 Perşembe

Mutfak Sanatları Akademisi

Çocuk sahibi olan her kadın gibi ben de bir süre hayattan tamamen koptuktan sonra, kızımın da biraz büyümesiyle normal halime yaklaşmaya başladım. Rutinim bir daha asla eskisi gibi olamayacak olsa da en azından kendime de zaman ayırıyorum artık. 


Değişik bir şeyler yapıp Mutfak Sanatları Akademisi’nde 8 derslik bir kursa katılmaya karar verdim. MSA o kadar ideal bir yer ki, hem Maslak’ın göbeğinde olması hem de kendi minik mutfağınızda hissedebilmeniz için gerekli her şeyi yapmaları insanı daha da bir heyecanlandırıyor.



Bu kurs da en temel mutfak bilgilerini içeriyor. Yani aslında senede 3 kere yapacağınız çikolata için kursa gitmek yerine toz bulutundan başlamak daha mantıklı geldi. Her derste yeni bir şef oluyor ve o derse en uygun şefle çalışıyorsunuz. Ortam tertemiz ve çok sıcak. Ayrıca konforunuz için her şey düşünülmüş. Hocanızın ne yaptığını tam olarak görebilmeniz için yerleştirilen ekranlar da çok yararlı. 




Sizi 5 Michelin starlı bir şef yapmasa da en temel ve pratik bilgileri alabileceğiniz bu kursu tasarlayan MSA kalbimi fethetmiş oldu. Derslerden bağımsız olarak da gurme lezzet seviyesindeki yemekleri için MSA’nın yanındaki restoranını da tavsiye ederim. Bu arada ayrıntılı bilgi almak için www.msa.com.tr adresini inceleyebilirsiniz.



5 yorum:

Baharito dedi ki...

ah Beybi giz eski ofisimin olduğu bina burası, gerçekten süper bir tercih secilebilecek en iyi kurs sanırım. Sizi eastpak çantanızla hayal edebiliyorum :) kolay gelsin

Didem Antebi dedi ki...

sevgili baharito,gercekten her hafta ucarak gidiyorum derse hatta neredeyse haftada bir gün diye üzülüyorum;)

Unknown dedi ki...

ben msa pasta bölümünü bitirim. evdeki bebelerimi besleyip besleyip şişmanlatıyorum :) ama dediğin gibi çok zevkli dersler. şimdi şu kırmızı etlere takmış durumdayım. bunların tekli dersleri oluyor. yazılmayı düşünüyorum bir ara bende.

Didem Antebi dedi ki...

inanmiyorum benim yan sınıfım pastacılık suanda ve inanılmaz güzel seyler yapıyorlar takip ediyorum sürekli.bende bu kurs bitince kesin devam edicem gitmeye,bu arada gecen hafta konumuz et teknikleriydi resmen kasaplik yaptım cok faydalıydı:))

yesim dedi ki...

Öffff bende gitmek istiyorum ama uzak diye useniyorum...:-(