20 Ocak 2012 Cuma

Armani ve Rihanna... Yeniden...



Daha önce şu yazımda kış çekimlerinden bahsettiğim Rihanna’nın Armani iç giyim koleksiyonunun yüzü olmasından, moda evi memnun görünüyor ki ilkbahar/yaz sezonunda da çok benzer diyebileceğimiz bir çekimle karşımızdalar.

Mert & Marcus’un çektiği Rihanna bu kez saçlar itibariyle daha güzel, çamaşır modelleri itibariyle de verdiği daha masum poslar sayesinde daha çekici. Kış kampanyasını biraz fazla zorlama buluştum ben açıkçası. Bu çekimlerde hem Rihanna’nın 23 yaşına, hem de medyada çizdiği seksi imaja uygun kareler çıktığını düşünüyorum.


Siz ne dersiniz? Beğendiniz mi, yoksa olmamış Megan Fox geri gelsin mi diyorsunuz?

5 yorum:

eciko dedi ki...

Didem Hanım merhaba,
Mesajımın bu post'la alakası yok aslında:) E-mailinizi bilseydim yazardım; ama sayfada bulamadım maalesef:( Biraz önce modavesosyete blogunda sizi harika bir kırmızı elbiseyle gördüm ve oyladım:) Elbise size çooook yakışmış ve siz de harika kombinlemişsiniz. Çok zarif bir tarzınız var ve çok beğeniyorum. Blogunuzun da daimi ve sadık bir takipçisiyim:-) Lafın kısası, beğenilerimi paylaşmak istedim:-) Sevgilerimle, Ece Köksal

Baharito dedi ki...

Moda evlerinin Rihanna çabasına anlam veremiyorum daha önce Gucci'de aynı hataya düşmüştü. Bu markalar rahatlık ya da gençlik imajlarından çok lüks kitleye hitap etmeleri ile tercih ediliyorlar bence. Seçtikleri marka yüzü de bu imaja uygun olmalı diye düşünüyorum. Diyeceksiniz ki Louis Vuitton da aynısını yapmadı mı? evet, yaptı Jennifer Lopez ile çalışarak bu akımın öncüsü oldu ancak daha sonra durumu toparladı.Hollywood starları en azından Angelina çok daha iyiydi
hatta hatta ben yıllar önce Louis Vuitton reklamında Churchill'i gördüğümde daha çok heyecanlanmıştım. Armani içinde aynısını düşünüyorum Megan olmasa bile daha elit ve medyada sansasyonlarıyla yer almayan bir isim seçilebilirmiş.

Esra dedi ki...

Megan Fox'a olan antipatimden mi yoksa .ok zayıf insanları iç çamaşırı veya bikini çekimlerine yakıştırmadığımdan mı kaynaklanıyor bilemedim ama ben Rihannalı olanları daha beğendim.

Belirtmeden geçemeyeceğim Ronaldo yerine Nadal'ı getirerek de takdirimi toplamıştı Armani.

Didem Antebi dedi ki...

sevgili baharito ve sevgili esra yorumlariniz süper.güzel yorumlar için teşekkürler:)

Didem Antebi dedi ki...

sevgili eciko,cooook tesekkür ederim güzel sözlerin için;)takip etmene cok sevindim