30 Ocak 2012 Pazartesi

SAG Awards - Kırmızı Halı Güzelleri

Ödül töreni mevsimi diye bir şey varsa şu anda o mevsimdeyiz. Dün gerçekleşe SAG Awards’ta da yine bir sürü kırmızı halı elbisesinin arasında kaldık. Ama tek tek inceleyince fark ettim ki aslında çok iyi Öncelikle beyaz elbiseli o kadar çok ünlü vardı ki “nedir yani olay?” demekten kendimi alamadım. En güzelleri bence bu üç kadının üzerindekiler. Şimdi tek tek inceleyelim.


Tilda Swinton nasıl bir uzaylıdır ki 51 yaşında bu kadar muhteşem görmeyi başarmaktadır? Kendine has tarzını bu kadar bozmadan ve bu kadar tutarlı bir şekilde şık olmaya başarmasına ölüp bitiyorum. Zaten şeffaf denebilecek kadar beyaz teniyle iyice cennetten gelmiş havası veren beyaz Lanvin elbisesiyle her zamanki kadar asil ve zarif.
Zoe Saldana da gizli şıklardan olmayı başarıyor genelde. Çok deli iddialı değil ama her zaman küçük bir detayla en şık ve en sade görünmeyi başarıyor. Zaten yüzünün ve vücudunun güzelliği de kendi lehine çalışıyor. Givenchy Haute Couture elbisesinin içinde yine kuğu gibi Saldana. Ayrıca elbisenin üzerindeki dantel kata da bayıldım, çok retro duruyor.
Ve çok beklenmedik bir isim bence kötünün iyisi de olsa, kendisini aşmış, o yüzden beğendiklerim arasına girebildi. Kelly Osbourne kendisinden beklenmeyecek bir seçim yapmış. Golden Globe kabusundan sonra bu kadar zarif görünmesini beklemezdim açıkçası. Beklentilerim Kelly ile ilgili o kadar düşük kü bu Badgley Mischka elbisesi bile onu şıklar listesine sokmaya yetti.


Beyaz yerine biraz daha renkilere geçmeden önce siyah-beyaz elbisesi ve gerçekte kızıl kahve olan saçlarıyla Game Of Thrones’un Kkaleesi’si nam-ı diğer Emilia Clarke, hem saç renginin aslında ne kadar güzel olduğunu hem de o deri parçaları içinden çıkıp bir Chanel elbise giydiğinde daha da kraliçeleşebileceğini göstermiş oldu. En şık ikinci kadındı bence gecedeki.
En şık kadınsa aynen Kelly Osbourne gibi yine Golden Globe töreninde yanlış bir seçim yaptığını düşündüğüm Natalie Portman’dı.  Giambattista Valli elbisesi o kadar şık, kendisi de o kadar durdu bir güzellikteydi ki, hamile olarak katıldığı geçen senenin Oscar töreninden sonra Portman’ı ilk kez bu kadar güzel gördüm diyebilirim.
Emily Blunt, pastel renklerden sıkılmış olacak ki pasparlak yeşin bir Oscar De La Renta giymiş. Beklenmedik bir renk ama çok yakışmış beyaz tenine. Vücudunu tam saran elbisenin üst kısmına hayran oldum diyebilirim.
Yeni Marilyn’imiz Michelle Williams ise kısacık saçları ve Valentino’nun imzası kırmızı elbisesi ile o kadar zarifti ki, Golden Globe Töreninde giydiği o sıkıcı elbiseyi affettirdi. Doğal makyajı ve dantel detaylı tuvaleti ile şkusursuz olabilirdi, tabi o ayakkabıları seçmese…
Bu incelemeden benim çıkarttığım sonuç, ünlülerin Golden Globe’da yaptıklarından ders almış oldukları…

1 yorum:

lulu's life dedi ki...

Kesinlikle Natalie Portman ! bayildim.. ;)