25 Eylül 2012 Salı

Burberry Prorsum Çantalar

Bu sezon da şansım çantalardan açıldı galiba. Önce Proenza Schouler çantalar bir yazıya konu oldu. Şimdi sıra Burberry Prorsum'da.



Biliyorsunuz bu sezon Gladstone Bag de denilen Doktor Çantaları çok moda demiştim. Hatta bununla ilgili bir yazı da yazmıştım. Burberry de bu modelin ekmeğini yazın da yemekte sakınca görmemiş. Şu ana kadar bir itirazım yok. Fakat bu şeffaf çanta yapma olayına biraz soğuk duruyorum. Bir kere ne olursa olsun kalitesiz duruyor. Ayrıca yazın sıcakta bacağınızın üzerinde 15 dakika koysanız, yapış yapış olacak bir materyal. Bir de çantamın içindekileri neden bütün dünyaya ifşa etmek isteyeyim ki? 

Burberry 2013 Yaz sezonunda çantadan yana beni mutlu edemedi, açıkçası. siz beğendiniz mi?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Genelde bu cantalarin materyallerinin herhangi bir plastik cantaninkinden farki yoktur (deri sap,aksesuar haric), buyuk markalarin kalitesini degil adini konusturup binlerce dolarlik etiket koymasina yarar.

Cantalari begendim mi,evet ama alir miyim, hayir!