19 Eylül 2012 Çarşamba

Eva Longoria Alma Awards'ta

Eva Longoria'nın tarzını genelde beğenirim. Her zaman özenli ve şıktır. Bir de vücudunu tanıyor ve ona göre giyiniyor, güzel de taşıyor diye düşünüyorum. Alma Awards 2012 töreninin sunucusu olarak aynı gecede kaç kıyafet giyeceğini şaşırma rekoru kırdı bu hafta.


Öncelikle bu kadar çok kıyafet giydiği gecede kendisinden çok daha iyi bir performans beklerdim. Hiç bir kıyafetine tamamen bayılmadım. Sol alttaki Monique Lhuillier kıyafeti yine de favorim. Çıtı pıtı olduğu için çok yakışmış kendisine ama saçına ısınamadım. Gold elbise de çekici görünüyor ama kusursuz değil. Bu yukarıdakiler diğerlerine nispeten güzel sayılabilecekler bu arada. Yani normalde tek görsem kesinlikle en şık görüntülerinden biri olamazlar. 


Bunlarsa korkunçlar. Belki de Eva Longoria beklentiyi çok yükseltti ama bu kıyafetlerle nasıl insan içine çıktı anlamadım. Bordo elbise üzerine tam oturmayıp göbekli gibi göstermiş. Uzun kollu kırmızı ise renginden dolayı verdiği falsoyu kesimiyle desteklemiş. Tam olmamış bir domates rengi ve havuç gibi bir kesim... Saten ve kırmızının birleşimi üçüncü elbise ise bir yorganı üzerine sarmış, fazla bölümü de kuyruk yapmış havasında. Ama en iyisi sonuncu ve siyah olan sanırım. Ayrıntılı incelediğinizde Eva'nın bilmek istemeyeceğiniz kadar ayrıntısını görebilirsiniz ya da gördüğünüzü sanabilirsiniz. Aslında içinde ten rengi bir kumaş var ama yine de son derece gereksiz ve çirkin bir görüntü bence, aslında üzerine güzel oturan bir elbiseyi bir anda kalitesizleştiren bir detay. 

Siz ne düşündünüz ödül töreni kıyafetleri için? Hangisi favoriniz?


Hiç yorum yok: