14 Haziran 2012 Perşembe

Miu Miu Cameo Koleksiyonu

Miu Miu aksesuarları için kapsül Cameo koleksiyonu hazırlamış. Bu kış çok hanım efendi ve yüzü retroya dönen parçaları var zaten. Bu koleksiyon da tam bir tamamlayıcı olacak gibi görünüyor.


Aslında Cameo'lardaki, figürler bana biraz Coco Chanel silüetini hatırlattı. Yani bilmesem ve bana bu takıları gösterseler özellikle mavi için Chanel marka olduğunu düşünebilirdim.

Ama yine de el yapımı cameoları, dikkat çekici renklerde materyallerle birleştirerek çok hoş parçalar ortaya çıkarmışlar diye düşünüyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Chanel yorumunuza sonuna kadar katılıyorum Didem Hanım.

fazılhan dedi ki...

Ben sizlerden farklı düşünüyorum, daha bir pop-art havası var bence bu parçalarda, pek Chanel havasında değil sanki. Ama kesin olan bir şey varsa çok güzeller! Bu sezon Miuccida Prada'nın elinden çıkma tüm Bijoux koleksiyonları harika!! :)