8 Haziran 2012 Cuma

Monique Lhuillier Resort 2013

Resort koleksiyonlarının beğendiklerimi, bildiğiniz gibi Facebook sayfamda sürekli paylaşıyorum. Ama Monique Lhuillier koleksiyonu o kadar hoşuma gitti ki özellikle en beğendiğim parçalarla ilgili bir yazı yazmadan duramadım.


Öncelikle mükemmel kesimlerini en güzel şekilde gösteren siyah ve beyaz parçalarından bahsetmek istiyorum. O kadar zamansız ve kullanılabilir parçalar ki, gardırobunuzun demirbaşı olabilirler.


Çiçek desenleri ile Monet tablolarını aratmayan koleksiyon sulu boya ile beyaz renk üzerine çalışan morali çok düzgün bir ressamın elinden çıkmış gibi görünen kumaşlarla yapılmış. Bu elbiseleri giyip de moralsiz olmak mümkün değil.


Gece elbiselerinde ise hiç çekingen davranmayıp bol bol neon kullanılmış. Özellikle bronz tende muhteşem görünecek bu elbiseler her davette en dikkat çeken kadın olmanıza garanti verecek.
Ben bu koleksiyonu çok sevdim. Siz ne düşünüyorsunuz?

Koleksiyonun tamamı için: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.398749806842388.118658.375554299161939&type=1

Hiç yorum yok: