19 Haziran 2012 Salı

Resort 2013 Favorileri

Az yazılı bol görselli bir post hazırladım sizler için. Biliyorsunuz çok uzun bir zamana yayılan Resort defilelerinin en beğendiklerimi Facebook Sayfamdan paylaştım. Ama bir de en beğendiğim looklardan bir bölümünü burada sizlerle paylaşmak istedim. 


Arada kalmış bir sezon olan Resort defilelerinde kıştan çıkış ve yaza giriş olarak ikiye ayrıldı tasarımcılar. Parçaları gördükçe ne tam ısınabildik ne de tam üşüdük. Ama bir çok zamansız parçanın yanında bu yazdan devam edecek desen ve pastel trendlerini de gözlemledik.


Benim tarzımı bilenler için çok şaşırtıcı olmamıştır seçtiklerim. Biraz daha klasik ama kesinlikle modern parçalardan hoşlanıyorum. Dar diz altı elbiseler, iyi bir kalıba sahip pantolonlar da Resort koleksiyonlarında en çok hoşuma gidenler arasında.

Hiç yorum yok: