3 Haziran 2012 Pazar

Pazartesi Sendromuna Tatil: Round Hill Hotel by Ralph Lauren




Pazartesi Sendromu'na karşı koruyucumuz olan Tasarımcı Otelleri serimizde bu haftaki konuğumuz Jameica'nın cennet koylarından Montego Bay'deki Round Hill Hotel.


Kendisinin de ortalama 20 yıldır tatillerini geçirdiği ve ortaklarından biri olduğu bu otelin odalarının 6 Milyon tutan bir renovasyon geçirmesinden sonra otel tam bir Ralph Lauren mekanı olmuş.


İç mekanların Ralph Lauren denilince akla gelen rafine, sade ve şık halinin sebebi bu renovasyon. Beyaz renklerin hakimiyetindeki otelin odaları bir New York'lunun Hamptons'taki yazlığı gibi. Rahatlık ve fonksiyonellik bu kadar düşünülürken şıklıktan da ödün verilmemiş.



Sadece odalar değil ortak alanlar da hep alıştığımız lacivert ve beyaz renkle dekore edilmiş ve şık ama çabasız bir tarz yakalanmış. Ahşap ise o kadar yerinde ve dozunda ki ne bir dağ evi kadar çok ne de beton yığınının soğukluğuna sebep olacak kadar az.

Ben zaten cennet gibi olan bu mekana çok yakıştırdım otelin dekorasyonunu ve konseptini. Siz ne düşünüyorsunuz?


2 yorum:

damla dedi ki...

ben buraya gittim desem! daha iki hafta once hemde! otel gercekten cok guzel.

biz ordayken elektirikler kesildi bi tek ralph lauren'in villasinda jenerator vardi :)

foodistique.blogspot.com

fazılhan dedi ki...

İşte bu da benim favorim oldu!! Dekorasyonu her şeyi ile tam benlik, renkler tarz herşeyi ile harika!! Kendi evimi döşetsem böyle olsun isterim. Söyleyecek hiç. bir şey yok, mükemmel bence!
@Damla çok şanslısııın :)