14 Kasım 2012 Çarşamba

Büyük Haber! Kristen Stewart Çok Şık

Bir gazetem olsa bu haberi manşetten verirdim :) Yağlı saçlı, mutsuz ve sadakatsiz kızımız Kristen Stewart artık sonuncu filmi yayınlanan Twilight Saga: Breaking Dawn Part II'nun Los Angeles galasında karşımıza Zuhair Murad'a ait gold bir elbise ile çıktı.


Soluk benizli olmasına rağmen bu rengi çok güzel taşımız. Elbise vücuduna tam oturmuş ve şeffaflığı bile rahatsız etmeyecek kadar şık duruyor (arkasını dönünce hikaye başka bir boyut kazanıyor tabi ki). Arkasındaki falsoya rağmen ben elbisenin önden görünüşünü çok beğendim. Bir de Kristen'ın yeni saç rengi de yüzüne biraz daha renk vermiş sanırım. Sıcak tonlardaki balyajları gibi kendisine çok yakışan başka bir şey de gülümsemek olmuş. Gelirken yolda dayak yemiş gibi görünmüyor artık. Sanırım bu Twilight işinin bitmesine kendisi de sevindi.

3 yorum:

Zelish dedi ki...

Bence ask yaramis Kirsten hatuna, tekrar baristi ya!. Bir cok kiside ayni benim gibi sasirdi bu hatunu boyle guzel sac bas makyaj bakimli gorunce.;)

xxx

fazılhan dedi ki...

Ahahahahaha çok tatlı olmuş :) "Gelirken yolda dayak yemiş gibi görünmüyor artık. Sanırım bu Twilight işinin bitmesine kendisi de sevindi." Çok güldüm :)

fazılhan dedi ki...

Ahahahahaha çok tatlı olmuş :) "Gelirken yolda dayak yemiş gibi görünmüyor artık. Sanırım bu Twilight işinin bitmesine kendisi de sevindi." Çok güldüm :)