8 Kasım 2012 Perşembe

Kiehl's ile Kendinize İyi Bakın


Sizlerden özellikle cilt bakımı rutinim ve kullandığım ürünlerle ilgili sorular alıyorum. Tek tek ürünlerimi tanıtmak yerine kendime yakın hissettiğim ve bir çok ürününü severek kullandığım Kiehl's ile sizi tanıştırmak istedim. 




Geçen gün Akmerkez'deki Kiehl's mağazasına uğradım ve mağaza yetkilisi Cihan Bey'den ürünlerle ilgili bilgiler aldım. Kendisi çok yardımcı oldu ve cilt bakım setleri, gece setleri ve saç bakım ürünleriyle beni kalbimden vuran müthiş ürünlerini tek tek anlattı. Kuru bir cildiniz varsa dünyada 4 milyondan fazla satan Kiehl's Ultra Facial Cream sayesinde tüm sorunlarınıza elveda diyebilirsiniz. Kış günlerinin kapımızda olduğu şu zamanlarda, soğuk hava şartları ile 24 saat mücadele edebilecek bir nemlendirici arayışınız varsa şiddetle tavsiye ederim. Benim dümdüz saçlarıma bile hacim veren Rice & Wheat serisi ise hacim verdiğini iddia eden şampuanlar arasında en işe yarayanlardan biri. 



İhtiyacınıza uygun olarak tasarlanmış setleri arasından özellikle Midnight Recovery seti yapılandırıcı ve koruyucu özellikleri ile hem yüzünüzü hem de gözlerinizin sabah saatlerinde çok daha canlı ve zinde görünmesini sağlıyor. Bunu da paraben içermeyen bitkisel formülü ile tüm gece boyunca cildinizi yenileyerek yapıyormuş. Anti-aging özellikleri sayesinde cildinizin yaşlanmasını geciktiren Midnight Recovery serisi siz uyurken cildinizi yenilemiş oluyor. 




Bunun yanında doğal bebek ürünleri de genç annelerin favorisi olmaya aday. Şampuanları çok çok güzel kokuyor ve güven veriyor. Aynı zamanda erkek ürünleri de olan Kiehl's size aile boyu bakım sağlayabiliyor.




Fiyatları da çok uygun olan Kiehl's ürünlerinden size uygun olanını seçmek için son derece yardımcı olan mağaza personelleri sizi çok güzel yönlendiriyorlar. Bu arada mağazalarına gitmişken, 1851 yılında New York'ta özgün bir eczane olarak kurulan Kiehl's'in  maskotu haline gelmiş Mr. Bones'la tanışmayı da unutmayın.



2 yorum:

Trendydolap dedi ki...

ben de çok severek kullanıyorum bu markayı. özellikle midnight recovery mucize gibi bir şey :)

Adsız dedi ki...

ben yine de kendi kullandığınız ürünleri merak ediyorum, sizin bizzat kendi cildiniz için tercih ettiğiniz ürünler bu tip tavsiyelerden daha yararlı.