13 Aralık 2012 Perşembe

H&M 2013 İlkbahar Koleksiyonu


Dün H&M İlkbahar koleksiyonunun bir ön gösterimi için H&M Nişantaşı showroomundaydık ve gördüklerimi sevdim diyebilirim.


Bohemliğe yepyeni bir pencereden bakan, lüksü boheme katan, püskülleri ve patchworkü geri getiren bir koleksiyon olmuş. En baştaki püsküllü turuncu etek herkes gibi benim de favorilerim arasına girdi.


Koleksiyonda dikkat çeken ikinci unsur ise süsleme işine yeni bir bakış açısı getiren işlemeler ve aplikler oldu. Spor kumaşlar üzerine yapılan bu süslemeler ise lüks ve sportif bir hava yaratmayı başarmış.


Bu süslemelerin en çok dikkat çekenlerinden bir diğeri de derilerdeki kabartmalar olmuş. Etek ve ceketlerde görülen bu kabartmalar o kadar şık ki, tasarımcı işi gibi duruyorlar.

Koleksiyonun yıldızlarının arasına girmeyi gömlekler de başarmış. Ben en çok yukarıdaki haki renkli olanı beğendim. ama kolları farklı kendisi farklı desenlerden oluşan, renkleri güneşte solmuş gibi göründüğü için vintage havası da olan diğer gömleğe de asla hayır demem.


En sevdiğimiz bölümlerden aksesuarlara gelince de hayal kırıklığına uğramadım. Büyük kolye akımı son hız devam ediyor. Kalın zincirler ön planda ama ananaslı takılar da çok şekerdi. Ayakkabılarda ise renk kullanımında çok cesur davranılmış. Çantalara gelince zamansız ve kullanışlı modeller tercih edilmiş.

Sonuç olarak ben H&M koleksiyonunu çok beğendim ve yazın gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum.

Hiç yorum yok: