30 Aralık 2011 Cuma

Çorabın Evrimi - Celebrity Facialari

Dünkü Çorabın Evrimi postundan sonra dayanamadım biraz daha araştırdım. Çorabı düzgün kullanan insanlar sadece soğuk ülkelerdeki cool çocuklar değildir herhalde diye düşündüm. Sonuç: Facia... Gerçekten sadece soğuk ülkelerdeki cool çocuklar düzgün giyebilmişler bu çorapları. Celebrity örnekleri tam bir facia. Hepimiz biraz dedikodu severiz diye düşünerek acımadan eleştireceğim şimdi bazılarını.


Sen Sarah Jessica Parker'sın, sen bir stil ikonusun, sen bir neslin Manolo aşığı olmasını sğlamış, New York denilince akla gelen ilk şey olmuş bir kadınsın. O çorap nedir Allah aşkına? Yani ne kadar güzel efendi efendi trenchcoat'unu giymişsin. O iğrenç şeker mavisi renk nasıl senin gardrobuna girdi peki? Hayden içinse içine full body çorap giymiş gibi görünmeyi başardığı, kendisini kütük gibi gösteren o elbiseyle dışarı çıkacak medeni cesareti gösterdiği için içten bir alkış istiyorum.


Desenliler konusunda bir önceki yazımda çırpı bacak lazım demiştim ya, işte bu görüntü yüzünden dedim. Beyonce, artık ince bir kadın olmadığını kabul etse ne kadar güzel olacak. Biz çoktan kabullendik, onu böyle sevdik, ama neden kendisini en çirkin gösterecek kıyafetleri seçiyor anlamıyorum. O kadar çirkin ki bakamıyorum fotoğrafa. Kardashian kardeşlerin de zaten evlerden ırak bir zevkleri var. "Ne kadar çok, o kadar iyi" ekolünün yılmaz savunucuları. İkisi de birbirinden beter durumdalar. Ne ayakkabıları ne çorapları tutabiliyorum bir yerinden.


Taylor Swift, hani o cici kız imajından artık sıkıldığımız ve sonunun muhtemelen Britney Spears gibi olacağından korktuğum kişiler listesinde. O kadar sinir bozucu derecede cici kız ki kendisini bazen durduramayıp seksi olmaya karar veriyor ve bunu da dantel çorapla yapıyor demek ki. Ama o desenli etek, o uzun çizmeler, o üzerindeki lise kazağı tam bir facia olmuş. Katie Holmes de kızı Suri'yi nasıl giydireceğini düşünmekten kendisine pek vakit ayıramıyor diye düşünüyorum artık, bu paçozluğun başla bir açıklaması olamaz çünkü. O çorapların hali nedir? O ayakkabı ve o 1980'lerin Aerobik taytlarına benzer şekilde kesilmiş çorapların ne uzun ne kısa jean şortla kombini akla zarar. Lindsay Lohan desen, zaten neresi doğru ki çorabı olsun kategorisinde. Hiç arkadaşı da yok bu kızın galiba. Kimse uyarmıyor evden çıkarken. Altında o çorap olmasa son derece giyilebilir bir kıyafet olacakmış ama parlak bir fikir gibi gelmiş o çorabı giymek. Sonuç yine hüsran...

Ben çok eğlendim bu arada yazıyı yazarken. Sizin de gördüğünüz başka çorap faciaları varsa paylaşın beraber gülelim kızlar.




1 yorum:

Derin dedi ki...

Ay tabii ki var şekerim bizden de Deniz Berdan'ın ve kızı Begüm'ün çorapları bence bir facia! Biri bunlara yerim sizin tarzınızı, farklılığınızı.Kendinizi farklı sanıyorsunuz, ikon sanıp akım yarattığınızı sanıyorsunuz ama yalan be güzellerim demiyor mu Allahsen?