15 Aralık 2011 Perşembe

Vejeteryan mi olsak?

 Kışın soğuğunda, iliğimiz kemiğimiz donmuşken  yazdan bahsetmek içimden gelmiyor açıkçası. Ama moda sektörü maşallah alıp başını gidiyor biliyorsunuz ki...
Her sene en çok taklit edilen baskıları yapan Dolce & Gabbana 2012 ilkbahar-yaz koleksiyonunu tanıttığında da hepimiz sebze desenlerine boğulacağımızı anlamıştık.


Aynı şey bu kış için de yıldız baskısında geçerliydi. Bir Marc Jacobs ve büyük puantiyeleri, bir de Dolce & Gabbana ve yıldızları demiştik hepimiz. Ki öyle de oldu. En dandiğinden en büyüğüne bütün high street fashion markaları diye addedilen markalar, hatta isimsiz üreticiler bile bu desenleri taklit ettiler.Türkiye'de yıldız baskısı yapmayan tek bir marka bile kalmadı. Çok güzel takip ediyorlarmış bizimkiler de dünyayı :)


Bu sene de olacakları en baştan söyleyim size. Tüm vitrinler manav gibi olacak. Her yerde olur olmaz meyve, sebze baskıları göreceğiz. Dolce &Gabbana'dan sonra, bu H&M koleksiyonlarını aceleye getirdiğini ve hatta hakkını vermeden yaptığını düşündüğüm Versace'nin Resort koleksiyonundaki bu beyaz elbise de bir süpermarketin sebze-meyve reyonu gibi maşallah.
Siz ne diyorsunuz? Ne yapalım bu desenleri? Sevelim mi nefret mi edelim? Çok mu çekici ve renkliler? Yoksa çok mu çocuksular? Ben tam karar veremedim henüz...

8 yorum:

selinsecen.com dedi ki...

Bana daha çok masa örtülerini çağrıştırıyorlar.

Mina dedi ki...

versacede iyice çakmacı oldu sanki hahhahahha

sema dedi ki...

ben seviyorum birbirini tekrar eden desenleri. Versacenin elbisesi fena değil. dolce&gabbana hakkındaki yorumunuza ise katılmamak imkansız. bu kadar çok taklit edilmeleri inanılmaz

Adsız dedi ki...

ben semiyorum oldu olucak limoonnn diye bağıralım sokakta o ne ya öyle üstümde 5 kilo muz 2 kilo elma manav mıyım ben :S

hayriye sefer dedi ki...

bazı modelerde güzel durabilir lv kirazları gibi , çokbüyük desenler mutfak masa örtüleri kıvamında olsada sevebilirmiyiz acaba ....

nihan dedi ki...

ortadaki turunculu olan çok hoş değil mi?

Didem Antebi dedi ki...

sevgili sadecebenemel,cok güldüm yorumuna ya hahahahaahah!

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Valla bana göre değil bu desenler ben almayayım.Ben biraz daha feminen detayları seviyorum:-))

Bu arada blogumda çekiliş var katılmak isteyen olursa buyursun, çok tşk.ederim.

http://papis-style.blogspot.com/2011/12/bir-cekilis-de-papisden-cekilisim-var.html