2 Aralık 2011 Cuma

Elle Style Awards'da Ne Giydim

Geçen gün yaptığım "Ne Giydim" Postundan sonra eksik olmayın, bir çoğunuz çok güzel yorumlar yaptınız. Herkese öncelikle çoooook teşekkür ederim. Bu şekilde daha fazla yazı yazmamı isteyenler için bugün ELLE Style Awards için ne giydiğimi de yazayım dedim.

Stella McCartney'i oldum olası çok sevmişimdir. Çok temiz ve abartısız bir çizgisi var. Ayrıca dünyanın en giyilebilir parçalarını yapıyor kendisi. Bu kadar kullanılabilir şeyler tasarlayıp yine de kendinden bahsettirmeyi başarmasına hayranım. Kırmızı halı ve dergi editoryallerinde güzel görünecek kıyafetler yapan modacılardan çok daha fazla tercih ediliyor ünlüler tarafından.




Bu sene puantiyeli yarı transparan siyah elbisesini giymeyen kalmadı zaten. Ama konumuz o değil konumuz payetli bej elbisesi. Daha önce Jessica Simpson Sarah Jessica Parker ve Leighton Meester tarafından farklı varyasyonları giyilmiş olan payetli elbiselerinin diz altında ve dar olan modelini seçtim. Bottega Veneta Clutch ile tamamladım. Elbisenin arkasını da görebilmeniz için internetten başka bir görsel bile buldum hatta :)
Umarım beğenirsiniz...



19 yorum:

zeys dedi ki...

Oleey:) geliyo ne giydimlerrr..elle style awards i bende mrk ediyodum kimler ne giyicek diye:) ilk seni gordummm gozlerim kamasti..Stella mccartney i bende cok seviyorum o puantiyeli elbisesi de uniforma oldu bu sene gerci..Bu payetli elbise ise muthis..siyah clutch ve ayakkabilar da gozu hic yormamissss.bayildimmm bennn.

esra tkl dedi ki...

elbise çok şık size de çok yakışmış didem :) böyle postların devamını bekliyoruz:)

QueenRose dedi ki...

Yine süper yine süper devamını bekliyoruzzz=)ayrıca gece ile ilgili düşüncelerini de..

Didem Antebi dedi ki...

herkese çoooook teşekkür ederim muhtesem yorumlar için;)

Cansu Cakir dedi ki...

bu boy elbiseler sana çok yakışıyor ;)

Adsız dedi ki...

çok çok beğendim :)) ben bunu çok sevgili quenn B 'ciğimden üzerinde görünce çok beğenmiştim bayılmıştım sendede harika durmuş böyle postlara devam :))

Adsız dedi ki...

çok çok güzel olmuş!

Unknown dedi ki...

oleeeeyyyy bu ne giydimler artsın ve güzeller güzeli yüzünüde görelim lütfen :) olmuyor böyle boyundan kesmeler falan. ya hep ya hiç diyorum didemciğim :)

elbisenin kumaşına, pırıltısına ve kesimine bayıldım. nude renkli bir seçim yapmamana ekstra sevindim. siyah renklerle güzel bir keskinlik ve sertlik katmışın. yok bu böyle olmayacak daha fazla resim koyman gerekiyor :) o saçlarla ve makyajla uyumunu da görmem lazım. :)

merve dedi ki...

süper özellikle elbisenin arkası sanada çok yakışmış didem!!!!

Didem Antebi dedi ki...

bu yorumlar beni nasil mutlu ediyor size anlatamam resmen günüm güzel geciyor sayenizde.

sevgili pelinim,yorumlarin cok degerli benim için sagol.bu arada surati kesmemim ayri sebebleri var onu bir ara sölerim sana;)

Elf in Alphabet dedi ki...

Sequin dressler aldı basını gidiyor bu sezon, çok yakışmıs sanada, golden deniz kızı olmuşsun, Pelin'e katılıyorum, yüzünü de görmek isteriz :)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Kesinlikle altın ve siyah uyumuna bayılırım.Çok hoş olmuşsun ancak Pelin'in dediği gibi keşke daha detaylı görebilsek.Neyse şimdilik bu da yeter değil mi Didem:-))

Papiş bunu beğendi:-PP

Adsız dedi ki...

kafanı niye kestin yaaaa

Didem Antebi dedi ki...

sevgili papiş,cok teşekkür ederim öncelikle,bundan sonra daha detayli olacak merak etmeyin:))

Adsız dedi ki...

Tum outfit sahane olmus! Altin rengine cok seven birisi olarak cok begendim. Sequin genelde iri gosterir ama bu elbise cok narin ve guzel bir iscilige sahip. Cok elegant ve stunning olmussun Didem'cim.

Didem Antebi dedi ki...

sevgili serap,cok teşekür ederim bende altin rengini cok severim.Evet pullu elbiseler bazen facia olabiliyor gercekten insanlari olduklarindan daha fazla gösteriyor.Ben 34-36 arasi giyiyorum ama resimlerde nerdeyse 38 diyebilirsiniz;)

Adsız dedi ki...

Yok yok gayet 34-36 (nasil basariyorsan, cok imrendim!)duruyor Didemcim. Makyajinida cok merak ettim aslinda:)

Didem Antebi dedi ki...

çok sağol canim:)Makyaj tonı&guy'da yaptiriyorum orda şengül hanim vardir ve çok başarilidir aklinizda bulunsun;)

Unknown dedi ki...

Payete aşığım ben de. benim de elle style awards notlarım var :) sbldmrc.blogspot.com