16 Mayıs 2013 Perşembe

CANNES Film Festivali 2013 Carey Mullighan Lookları

Cannes Film Festivali'nin açılışı ve senenin en çok beklenen büyük bütçeli projelerinden Great Gatsby'nin galası ile kırmızı halıda hareketlenmeler oldu. Carey Mulligan, bu sene kariyerinin en büyük sıçramasını yapıp, ilk versiyonda Mia Farrow'un canlandırdığı Daisy Buchanan karakterini kaparak kendisi için müthiş bir adım atmış oldu. Jennifer Lawrence'ın Açlık Oyunları ile çektiği ilgiye paralel bir ilgi gösteriliyor kendisine. Bundan sonrasını da doğru planlarsa çok daha iyi yerlere gelecek gibi görünüyor.
Ben de günün kadını Carey Mulligan'ın iki look'una bir bakalım dedim.



Carey'nin gündüz giydiği Alexander Wang imzalı, Balenciaga etiketli tulum tek kelimeyle mükemmel. Yakasının duruşu, ince detayları, kesimi her şeyi çok yakışmış. Ama tulum dışındaki diğer her şeyde bir olmamışlık var. Ayakkabılar keşke platformsuz sivri burunlu zarif ayakkabılar olsaymış mesela. Sapsarı saçlarına bu kadar az makyaj da yüzünü hasta gibi göstermiş. Bir de bu kadar aksesuarsız olunca çok özensiz geldi gözüme.


Kırmızı halıda giydiği açık pembe Dior tuvalet ise seneler önce Gwyneth Paltrow'un Oscar töreninde giydiği elbisenin neredeyse aynısı. Çok düz, çok saten, çok kırışık olması da yardımcı olmuyor. Saçların özensizliği, dibinden çıkan bir parmak siyah renk de bir araya gelince iyice özensiz durmuş. Cannes'ın devamında neler olur bilemiyorum ama şimdiye kadar Carey'nin notu çok da iyi değil gibi geldi bana.

Hiç yorum yok: