9 Mayıs 2012 Çarşamba

Fareler Evrim Geçirdi



Seneler önce zaten sevimli olan babetlere, süper sevimli bir tarz katan yine Marc Jacobs oldu. Yuvarlak burunlu babetleri çok şeker fare suratları ile birleştiren Jacobs, herkesin sahip olması gereken bir parçaya daha imza attı.


Bu sene evrim geciren fare babetler zımbalarla buluştu ve renkleri de daha oturaklı oldu. Bu karşıtlık da babetlere yepyeni bir soluk getirdi. Yeni versiyonlarından da en çok bordo zımbalı olanları beğendim ben. Siz ne diyorsunuz?

3 yorum:

Bc dedi ki...

merhaba,
öncelikle blog hayırlı olsun=)
ben bordo olanı tercih ederek sana katılıyorum sanırım..
bloguma ziyarete beklerim ben de..

http://bcfashionblog.blogspot.com/

sevgiler..

begum begum huuu dedi ki...

farelerin en istenesi hali:)


begumyagci.blogspot.com

damla dedi ki...

ya ben bu fareleri oyle boylee sevmiyorum. her sezon bi tane alasim geliyor. zimbalilarin kaliplari bi garipti 38.5 kucuk 39 buyuk gelmisti ama bu sezon jelly mouse'lardan ismarladim pembesinden

foodistique.blogspot.com