21 Mayıs 2012 Pazartesi

Pazartesi Sendromuna Tatil: Hotel du Petit Moulin by Christian Lacroix

Gelmek bilmeyen yaza inat Pazartesi Sendromu'na Tatil serimiz son hız devam ediyor. Bu hafta daha öncekilerden farklı biraz daha küçük ve butik bir oteli inceliyoruz. Christian Lacroix tarafından dizayn edilmiş, Paris'teki Hotel Du Petit Moulin. 



Lacroix'nın artık kendi markası ile tasarım yapamayacağını öğrendiğinde onun desenlerini özleyeceğini düşünenler için bir rahatlama mekanı olan 17 odalık bu küçük ama en küçük ayrıntısına kadar tasarımı düşünülmüş otel hem şirin hem de konforlu.


Daha önce gördüğümüz Maison Moschino Milan gibi bu otelde de her oda farklı bir konseptte dekore edilmiş. Her biri minik ama Parisienne ruhu yaşamak isteyenler için odalardan oluşan otel tarihi eser gibi. Daha önce incelediğimiz Palazzo Versace, Gold Coast ve Armani Hotel, Dubai gibi her odası aynı olmasındansa tasarımcısından, olabildiğince çok dokunuş taşıyan bu tarz yerleri daha çok seviyorum ben açıkçası.



Her odada özellikle duvar kağıtları Lacroix'nın o çok renkli, bol katmanlı, desen üstüne desenlerinin duvarlarda hayat bulduğuna şahit olacağınız otel tam fotoğraflık. Sadece gece uyumak için gitmeyeceğiniz, gittiğinizde gözünüz gönlünüz açılsın istediğiniz bir tatil planlıyorsanız tam size göre.

1 yorum:

fazılhan dedi ki...

Bu otelin ismini duymuştum ama bir Lacroix fanı olmadığım için dikkat bile etmemiştim. Bu post sayesinde odaların güzelliğini öğrendim :) Hele duvar kağıtları!!!
Ama odaları geçersek barı pek sevmedim. Ve kalandan nerdeyse nefret ettim. Bina 17 yy'dan mıymış neymiş sanki öyle bir şeyler yazıyordu internet sitesinde ve bence çok çirkin, hiç hoşlaşmadım. Bu arada ben yine büyük otellerden daha çok hoşlanıyorum :)