22 Mayıs 2012 Salı

Louboutin'den Makyaj Serisi

Christian Louboutin sonunda kendisi için çok farklı bir alana adım atıyor ve lüks makyaj serisi ile karşımıza çıkmaya hazırlanıyor. Şaşırtıcı mı? Pek değil. Heyecanlandık mı? Sayılabilir ama çok değil.


Öncellikle ayakkabı konusunda çok aşmış olduğu için yeni bir işe girdiğinde de aynı performansı bekleyeceğiz. Standardımız çok yüksek olacak. Kendi adıma konuşmak gerekirse 2013 sonunda kavuşacağımız bu koleksiyondan özellikle ambalaj tasarımı konusundaki beklentim çok yüksek.

Bunun dışında aklıma hep Dita Von Teese'i getiren bir marka olduğu için sanki sadece kırmızı rujlar ve aşırı dikkat çekici renkler barındırması gerekiyormuş gibi geliyor. Tabi ki böyle bir zorunluluğu yok ama markayla en çok bu renkleri bağdaştırıyorum.

Tabi ki tüm bunlar için 2013 sonuna kadar beklememiz gerekecek...

2 yorum:

fazılhan dedi ki...

Zaten Beauty ile pek alakam olmadığı için çok da heyecanlanmadım tabi ki. Ama ambalaj tasarımları konusunda heyecanlanmadığımı söyleyemem. Benim de beklentilerim epey yüksek. Ve çarpıcı renkler konusunda ben de katılıyorum. Sanki sadece çarpıcı renkler olucak gibi geliyor. Umarım öyle olmaz. Yoksa pek de başarılı olamaz bence...

MirErk dedi ki...

Urunlerin mevcut kozmetik urun yelpaze veya kalitesinden farkli olacagini sanmiyorum. Son zmnda Tom Ford, Burberry, D&G yani sira Laduree bile makyaj malzemesi sektorune girince Louboutin neden olmasin!? Ambalaj konusuna gelince; Kesinlikle siyah bekliyorum. Belki yine kirmizi tabanlar tercih edebilir urunlerin altlarinda?