3 Ocak 2013 Perşembe

Scarlett Johansson ELLE USA Şubat'ta

Yaşayan en seksi kadınlar listesinde en üstlerde yer alan Scarlett Johansson, kariyerinde de çok güzel ilerliyor. Yakın zamanda Hichcock filmiyle izleyeceğimiz Johansson, ELLE dergisinin USA baskısının Şubat sayısında beyaz bir Victoria Beckham elbise ve Manolo Blahnik ayakkabılarla poz vermiş. Bu kadar seksi bir kadın için şok edici bir kapak aslında. Elbisenin tarzı ile Scarlett'in normalde alışık olduğumuz seksi havasına aykırı. Ayrıca her zaman baygın bakışlar ve kalın dudaklarıyla kameraya bakmasına alıştığımız yıldızı saçlarının ardında saklanmış görmek biraz farklı geldi. Ayakkabılar sevmediğim bir tarz ve boyu kısa kadınlar için bu tip elbiselerle çok riskliyken bir de kıvrımlı Scarlett'e bu styling neden yapılmış diye düşünmeden edemedim. Aslına bakarsanız tam bir Kim Kardashian kombini olmuş ve bunu bir kompliman olarak söylemiyorum :) 
Pozu konusunda o kadar kararsız kaldım ki yorumları size bıraktım. Biraz garip mi? Yoksa bana mı öyle geliyor?


Hiç yorum yok: